Felanmälan

Felanmälan &
Kundtjänst

Planerat underhåll – begränsad tillgänglighet måndag 2024-12-09 kl 16.00 till tisdag 2024-12-10 ca kl 09.00

För att förbättra våra system och säkerställa en högre kvalitet på våra tjänster kommer vi att utföra ett planerat underhåll.
Under denna tid kommer vår webportal för felanmälan att vara ur drift och vi hänvisar till vår kundtjänst nedan:

Kontakta alltid vår kundtjänst via mail eller telefon om du som hyresgäst vill göra en felanmälan.

I första hand tar vi emot felanmälningar via personlig inloggning i vår webbportal nedan.

Det går även bra att göra en felanmälan via: felanmalan@retta.se

Vid akuta situationer, som risk för personskada, skada på fastighet eller skada för verksamhet ring alltid tel: 0772-25 25 20, dygnet runt.

Vi arbetar hårt för att minimera störningar och uppskattar ert tålamod.

Tack för er förståelse!